Update

Salam!

Har degat hela dagen och inte undr på det! Med tanke på vädret (ja jag måste kommentera vädret, jag bor ju i Sverige) så är det ungefär det ända man kan göra.
Ska se film lite senare och mumsa lite godis för att bli på bättre humör haha *trötsäter*
Sen kommer jag bli på mindre bra humör när jag ställer mig på vågen. Nejdå! Sånt där skiter jag i. Jag går i princip aldrig upp i vikt. Har vägt typ det jag gör nu i två år. Nåt kilo hit eller dit, men vem håller räkningen. Min pappa. Haha. Kul. Nejdå, men han tycker verkligen inte om när folk sitter och sätter i sig en massa godis och onyttigheter.

Iallafall så ska jag se på The Stepfather, som jag velat se ett bra tag nu!
Jag har nyss blivit klar med Alice design på hennes nya blogg. Hon ska ju till USA 1 år. Kommer sakna den skitungen haha ♥ Nu har jag iallafall designat en USA blogg åt henne (med en liten annorlunda bakgrund, men det är en annan historia).
Jag avslöjar inte adressen till bloggen eftersom att det är upp till henne att göra när hon vill.



Har man tråkigt så har man...när jag var yngre så sa jag alltid så, haha.

Puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0