Något datum i Juli

Dagen har so far spenderats på stranden och ikväll blire att grilla, mer än så tänker jag inte tråka ut er när det kommer till vad jag gjort/ska göra.

Satt nyss och tänkte på vad jag skulle göra om jag blev gravid som 16åring. Som 16 and pregnant, det där som gick (går?) på MTV. Skulle jag våga behålla barnet eller adoptera bort eller göra abort? Helt ärligt skulle jag nog gjort abort. Jag skulle nog inte orka med tanken att jag har ett barn.
I och för sig; kan man leva med tanken att man gjort abort? Ja, det skulle jag. Det är ju fortfarande bara ett foster eller hur? Det har inte utvecklats så mycket alls och jag är tillräckligt självisk för att tänka på mig själv i första hand i en sån situation.
Nu undrar jag bara: varför skrev jag detta över huvudtaget? Haha, nu är det gjort iallafall och vad är poängen med att ta bort. Att det skulle vara pinsamt eller? Knappast. Sån är inte jag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0