Matte ♥ (not)

Salam!

Kom hem från mattesaken för lite mer än en time sen. Hade faktiskt kul! Träffade nya människor vilket alltid är trevligt och vet ni vad? Jag sitter hellre och räknar matte med helsköna människor än sitter inne själv pga regnet på mitt sommarlov.
Men måste nog byta grupp till en lite svårare. Man blev indelad i grupper utefter hur bra man gjorde på en diagnos, för att man skulle kunna jobba på den nivå som passar en. Iallafall så stressade jag igenom diagnosen eftersom att jag trodde att den gick på tid. Alltså gjorde jag den på kanske..5 min? Väldigt slarvigt. Känner att jag vill ha en lite större utmaning.
Men å andra sidan vill jag inte byta för det går så roliga tjejer i min grupp. Supersnälla och roliga. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Kan ju alltid träffa dem på rasterna.
Hmm. Vi får se vad jag gör. Ni kan ju skriva en kommentar om vad ni tycker att jag ska göra. Byta eller inte byta?



Btw, så var lärarna störtsköna allihopa. Och alla Balderbarn som läser min blogg: alla tre killarna som var lärare var som Oskar. Den 4de läraren var en tjej som låtsades vara elev i början så alla blev jätteförvånade när hon plötsligt steg fram och sa att hon var 22 år och hade läst kvantfysik och grejer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0