Italien bilder! (del 1)

Här kommer Italienbilderna från min kamera, sen finns det typ en miljon på Rambod och Maryams kamera men de kommer senare.
Bilderna kommer lite huller om buller eftersom att vi åkte med husbil från stad till stad orkar jag inte sortera i ordning...


Pompeji (skitcoolt!!)

Farmor och faster på bussen i Milano.

Kusin (Arshia), jag, Eme, kusin (Niusha) på bussen i Milano.

Duvor som hoppade upp på ens armar om man höll frön i handen :)


Den mega stora kyrkan i Milano..den var verkligen jättehäftig inuti och utanför.


Den coola dörren...

Grattis Emelin på tusenårsdagen!

Lunch i Milano.

Utsikten i Monterosso. Otroligt vackert!

Jag hade byxor på mig för att det regnade på morgonen och blåste..gissa om jag svettades när det plötsligt slog om till strålande sol och 30 grader..

I den urgulliga staden Monterosso. Såg ut som något taget ur en film :)




The view igenom babas solglasögon ;)

Jag och sötnosen Niusha ♥

Jag och Eme vid lutande tornet i Pisa :) (jag vet att mina händer inte är helt rätt..)

Den satsiga yatchen som vi hyrde..den hade rum, kök, sängar, toalett osv i nedanvåningen. Vi var i Sorrento då och skulle åka ut till Capri.

Rambod :)

Här sitter vi längst fram på yatchen och åker snabbt mot Capri.

Min cooling till kusin Arshia ;)

Haha, det ser ut som framsidan på nån B-film om "livet ute på havet" :P

Vi stannade till vid någon grotta och badade och Arshia, Eme och Rambod blev brända av maneter och jag lyckades precis bli uppdragen på båten innan jag blev bränd ;o

Jag och Eme ♥ (haha det lyser vitt om oss pga solen)

Staden Capri. En otroligt fin stad! Vi satt där uppe och åt lunch och fick pröva lemoncello shots. Den var god men otroligt stark.


Älskar utsikten! Förresten lägger jag inte upp ALLA bilder för det är föör många..

Maman och baba :)

Bevarad människa från Pompeji

Jag och Eme utanför Colosseum. (i Rom såklart)


Den dagens outfit.


Museum i Vatikanstaten ;)


Rambod look-a-like eller? :p

Taket, sjukt fint!

Oh I'm goin' in!

Schweisergardet (stavning?) vakt! :o


Mumie...





Åh jag hinner inte lägga upp fler just nu, för jag ska se på film och det tar typ hundra år för varje bild att laddas upp så jag lägger upp resten imorgon eller senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0