Impulsivt

Så jag är inne på bloggtrafik och så kommer jag in på nån random tjejs blogg på devote.se
Och hennes header var så underbar! Så himla konstnärlig och modellig och den fick mig att impulsivt skapa en  blogg på devote.se.
Jag kommer ju inte överge min älskade yasminlikeaflower (btw sääämsta namnet).
Men jag klarar nog 2 bloggar.
Säger vi.
Resultatet: www.yasmins.devote.se 

Hope you like it!

Nu ska jag äntligen dusha efter att ha sprungit upp och ner för en backe 12 gånger i stora kängor.
Kul va?

Förresten!
Måste lägga upp denna video. Den är bara bäst. Tänkte visa att jag ska försöka göra liknande s.k. vlogs till devote bloggen. Om jag hinner.

 

Okej mina vlogs lär ju inte bli så satsiga, men ja...nåt i den stilen.

Kommentarer
Postat av: BEPS

hmm de har inte kommit upp nått än ? du kanske inte klicka rätt bloggadress elr nått.. ? =)

2010-07-15 @ 23:41:33
URL: http://beps.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: Nu har jag lagt till dig på bloglovin, :)

2010-07-16 @ 08:52:50
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0