I AM SMART

Salam!

Idag, mina vänner, hände något storslaget! Något sensationellt. Gissa vad?
Jag klurade ut ett mattetal som inte lärarna kunde! Iallafall inte tre av dem och det är fyra. Den fjärde vet jag inte om. Det hela började med att Jonte inte kunde lösa ett tal (och han är ändå väldigt smart). Det var nåt med en höjden av triangeln.
Jag blev då taggad på att klara av en upg som inte dem lyckats lösa och då klurade jag ett tag och till slut lyckades jag! :D Snacka om J O Y. Haha, matte är VERKLIGEN inte mitt starka ämne så detta betydde en hel del för mig.

Imorgon åker jag iväg så några inlägg efter ikväll får ni inte! Finns nämligen inte internet där och jag kommer ändå ha fullt upp med annat så skulle ändå inte hinna (får känslan av jag redan sagt detta men whatever).

Tänkte passa på att starkt rekommendera Magnum Chocolate Temptetion! Så jäkla goood. Mm...gemiggemiggemig.

Men nu måste jag skynda mig att packa inför imorgon! Känner mig lite stressad, har inte lagt ner någonting och jag måse ta ut Quattro också!





Puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0