Hårresande historia (haha)

Min pappa klipper alltid mitt hår för kort när jag ber honom klippa mina toppar.
Så den här gången var det dags att make a change.
Så jag säger NEJ, du skall ej vidröra mitt hår!
Då träder min farmor fram ur mörkret och säger att hon kan klippa mig istället. Okej, tänker jag. Det borde väl gå bättre om hon gör det. Men icke sa nicke.
För liksom ögonfärg, hårfärg och längd går i arv går tydligen även egenskapen att klippa håret för kort.
Alltså så är farmor anledningen till att pappa inte kan konstrollera saxen.
Och alltså är farmor anledningen till att jag numera (återigen) har kort hår.
Woho! (sarkasm på hööög nivå)
Så nu är jag jävligt pissed off.
Jag har sparat. Och sparat. Och sparat.
Bara för att allt ska klippas av igen!
Men jag lovar er här och nu att detta var sista gången jag lät det gå så långt mellan klippningarna.
Varje månad ska håret toppas.
Punkt slut.
Och om ett år kommer håret vara långt igen
Så det så.

Jag älskar dig farmor, men mitt hår får du inte klippa ♥

Puss  på rumpan♥

Kommentarer
Postat av: agnes

Hej, fakeluggen köpte jag på Topshop i London, men jag tror säkert att den finns i stockholm också ! :)

2010-07-22 @ 09:17:09
URL: http://whereslaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0