Faster, faster, faster, fa...and now you're going TOO fast

Tja!


Sitter i mitt rum och gräver efter det sista sockret i min godispåse. Sockersuuuug.
Har vart på el mattesak idag och det var kul som vanligt! Inte för att själva matten är så himla intressant, men min grupp är så jäkla skön och det är inte så stor press eftersom att man valt det själv. Allt som allt är det riktigt chill.

Förresten! Ni som har bloggar brukar ni också läsa era gamla inlägg? I så fall har ni tänkt på att det känns som om man var mycket roligare då? Alltså skrev roligare. Alltså jag vill inte låta skrytig men jag skrattar faktiskt högt åt vissa saker jag skrivit förut.
Men det är lustigt hur jag hela tiden ville att tiden skulle gå fortare och nu går allt lite för fort. Snart är det gymnasiet och det känns bara så...overkligt.
Äh nu blir inlägget för låångt!



Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Yassa

Ge koranen en chans:)

2010-07-27 @ 18:01:13
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0