But what happens when carma turns right around to bite you?

Salam!


Dagen har varit rolig, har garvat en massa. Känner att jag snart kommer vara "tjejen som köper all sin mat från ica". Haha. Jag svär, varje dag har jag kommit med soppa eller någon liknande micromat från ica.
Aja, shit the same liksom!! Usch, jag hatar när folk säger så. Det är ju grymt tydligt att det inte är "shit the same" om man säger liksom efter. Eller..? Jag vet inte. Det är så jag uppfattar det (och bara för det har jag nog skrivit nåt sånt tidigare).

Sitter och lyssnar på Eminem just nu. Älskar låten When I'm gone. Så jävla bra. Jag lägger upp den nu. bra är den, att jag till och med lägger upp den på bloggen. Men skämt åsido är den otroligt fin. Man blir gråtfärdig av den..jag får alla bilder i huvudet som en sorglig film. Nog skrivet om låten! Nu får ni lyssna på den.



When I'm Gone - Eminem

Måste gå och träna nu.

Puss på rumpan ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: Hehe, ja. Jag har en av Rihannas skivor x)

Eminem-delarna är inte så bra i love the way you lie tycker jag. annars kan han vara ganska bra ibland.

2010-07-28 @ 18:16:09
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0