Bad day

Sry för dålig uppdatering pallade verkligen inte, kom hem sent igår från födelsedagsfirande + ha sett eclipse med p (äntligen!!:D). Filmen var väldigt bra, inte exakt som boken men vilken film är det egentligen?
Idag har jag varit en sväng på stan har fortfarande inte fått min mobil grrr....jag är på riktigt dåligt humör just nu faktiskt. La mig typ 2 somnade 3 väcktes 11...ingen bra kombination. Har varit utan mobil i 3 veckor och min ipods klickhjul har slutat fungera av någon outgrundlig anledning och alla omstarningar osv hjälper inte alls!
Finns det någon som är duktig på att fixa ipods får ni gärna skriva en liten kommentar, skulle vara väldigt tacksam för all hjälp! ♥

Nu ska jag låta mitt dåliga humör gå ut över nån eller någonting annat än bloggen och läsarna....


Bild från Monterosso. Jag och Rambod :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0