Back

Hej :)

Italien har varit superkul, och bilder kommer upp senare orkar inte just nu, vill bara ta det lugnt :)
Är glad att det är så fint väder här.
Har hunnit shoppa lite i Italien också, så bilder på inköpen kommer...köpte dock inte så mycket då det är megarea i Uppsala så måste satsa på det istället. Fast vet inte om rean är slut än har inte varit inne i stan...
När jag var inne på promod igår så insåg jag btw att jag har en ganska stilren stil om ni förstår vad jag menar? Jag brukar inte ha plagg som egentligen inte matchar eller färger som skär sig (typ orange och blå). Men nu har jag bestämt mig för att satsa på lite andra kläder än vad jag egentligen skulle ha köpt..hah det där lät konstigt, men ni förstår säger vi...

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: MusicAndTea

Tjosan hejsan :) Vill ni hitta på något i sommar solen imorrn elr ;P?

2010-07-04 @ 00:25:28
URL: http://musicandtea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0