24 Juli 2010

Salam!

Har nyss kommit hem från stan (ja..eller typ nyss). Har köpt lite grejor, men palla lägga upp bilder. Ni kanske får en bild om jag känner mig snäll haha.

Ikväll ska jag till stockholm och fira Davod och det ska bli nice! Ni får nog nån outfit bild senare, men hinner inte nu. Måste dra.

Förresten träffade vi på Gina på stan! (hoppas för er egen skull att ni vet vem det är..om ni inte vet så läs hennes blogg HÄR)

Puss på rumpan ♥

Bilden vi tog med Gina:


Man måste ju älska hur både jag, eme och panthea ser helt psyko ut haha...


Kommentarer
Postat av: R # B E R T

SVAR: Okej, kul? :) Jag har vart hemma och vart sjuk hela dagen så jag har inte gjort så mycket. :( Vad har du haft för dig i sommar då? :D Ska du hinna med något speciellt nu innan sommarlovet är slut? :(

2010-07-24 @ 19:29:26
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: tjöckisarna i Mo-tale

haha men gumman du har fan inte kort hår :P? Har du sett mitt eller XD



MITT är kort ;)



Ha det gött! Puss <3

2010-07-24 @ 23:26:23
Postat av: tjöckisarna i Mo-tale

haha oj förlåt... min kommentar står att det är ifrån mina kusiner ^^ Men jag sitter vid deras dator... Det är Tildingen förstår du ;)



2010-07-24 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0