20 Juli 2010

Ska snart in till stan för lite shopping och fika med p. Måste köpa nåt till sis som fyller år 22 :)
Men jag ska inte vara inne i stan förrens 2 så jag har inget att göra så då¨kopierade jag följande test från Agnes
blogg.

Du heter: Yasmin Aslani
Smeknamn: Yassi
Låt just nu: Happyland - Amanda Jenssen
Om du röker: Nej
Beroende av: Riskakor
Favoritkaraktär(er) i bok: Många, men måste jag välja en: Sirius Black i Harry Potter.
Vem behöver du mest just nu? Ryan
Vad tror folk om dig? Vet inte. De flesta tror att de vet saker om mig, men det ända dem vet om mig är den jag en gång var.
Stämmer det? -  Det gjorde det för några år sedan. Nu har dem faktiskt ingen aning.
Vad får du oftast komplimanger för? Eh..från folk i min ålder mitt utseende och av vuxna att jag tydligen är smart.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har skrivit en bok (jag nämner dock inte att den refuserades).
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig och försöker inte vara någon man inte är. Och man skrattar åt mina skämt. 
Brukar du skratta för dig själv?
Alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Har inte haft min mobil på flera veckor så kommer inte ihåg.
Festar du mycket: Nej. Inte med alkohol iallafall.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, fast helst inget.
Brukar du bli full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Bullshit
Nästa mål i ditt liv: Skriva klart min novell/roman
Hur svarar du i mobilen: Hej, de e Yasmin
Vem ringde du senast: Mamma tror jag.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Så vi har inga lösa pengar någonstans i huset?
Antal sömntimmar inatt: Om du håller räkningen sover du alldeles för lite.
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Ja
Brukar du komma i tid: Ja ibland alldeles för tidigt. Jag är en tidspessimist.
När mår du bra: När jag har flyt när jag skriver samtidigt som jag lyssnar på musik.
Rakar du benen: Ja
När brukar du gå och lägga dig: När jag vill försvinna in i min värld.
Är du blyg: Nej, även om det kan verka så iblan.-
Är du bortskämd: Nej, det tror jag inte.
Vad gör du i morgon: Kör Zumba med Tilde.

Ja nu var det roliga slut.

Puss på rumpan ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-20 @ 13:11:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0