14 Juli 2010

Igår var kära Amelie hemma hos mig och vi pratade en massa om allt och inget och drack juice och käka riskakor :) Lite senare åt vi glass och såg på film och sen drog vi hem till Amelie. Eller tekniskt sätt Amelies familjevänners hus som Amelie och hennes sis husvaktar åt = vi fick hela huset för oss själva. NICE.

Vi försökte göra spagetti carbonada med pasta så det blev pasta carbonada istället, men det blev bara nån konstig smet av äggula och pastsa med bröd. Men det gick att äta iallafall :P
En mysig kväll/dag! ♥
Kommer sakna tjejen så sjukt mycket när hon åker till usa ETT HELT ÅR :'(

Såklart tog jag inga bilder för jag har som sagt ingen mobil. Ni får klara er. Ni får en bild från Italien istället.


Jag och en hyper Niusha i Pisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0