weiiii

jag fick veta mina betyg i förrigår. är extremt nöjd :)
vet inte vad jag ska skriva. ryans hemtelefon fungerar inte vilket gör mig väldigt sur och irriterad. han har ingen mobil tyvärr :(
jag saknar honom mer än någonsin förrut pch jag hittade ett halsband jag fick av honom men som jag aldrig kunnat använda för att jag har inget plagg som passar till det halsbandet :(( brukar ha med mig det i väskan som en tur talisman eller nåt :P eller mest för att ha en del av honom med mig vart jag än går <33

jag är väldigt trött eftersom att abu dabhi är tre timmar framför oss, så drf är klockan kvart i fyra på morgonen för mig, men vafan; lite får man väl kämpa eller? vet inte riktigt vrf, jag har ju ingen direkt anledning eller hur?
imorrn blire att plugga fysik och matte (jippi?) och hälsa på nåra vänner som har köpt ett nytt hus. weiii.
men på söndag så ska ja träffa världens bästa tilde :D vi ska såklart har super mys och tjejsnack, film, godis, chips mm mm :P
sknat henne så grrrryyymt mkt <3333


just so you know; nothing is the same without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0