tip top

inglourius basterds var underbar! luvluvluv! en film i min smak ;) ♥♥♥♥♥/5

hahah....älskar aldos stil (och utseende...brad är alltid snygg) och han som spelar den där björnjuden eller vad det nu än var...? han var sjuukt snygg ♥
anyway en film värd att se på iaf! :) eller altså om ni inte har nåt emot blod och mord och lite hm...kväljningsframkallande scener? hahah...inte för min del då men att få se någon skära av nån annas skalp är inte särskilt "mysigt" ... för vissa. jag bryr mig nt så mkt ärligt talat hah.

nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag är jättetrött. min feber har nästan gått ner tack vare min älskling...iprenmannen hahahah. jag är så rolig :P


                    nighty, nitghty / yasmin

 



en dag i abu dabhi vid poolen :))


 men snö är ju såå härligt...äh fifän vem försöker jag lura? jag vill ha sommar och sol och ingen mer snö! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0