t a c k

Hejsan ;) tänkte faktiskt göra en videoblogg, men sen kom jag på att jag inte orkar ladda upp den...tar typ 1000....år :/

idag har jag inte hittat på så jättemkt i skolan...vi läste anne franks dagbok i skolan...den var ganska dryg XD det är nåt mellan mig och typ "böcker som man borde läsa" x) jag gillar dom nästan aldrig hah.

När jag kom hem gick jag ut med en extremt gnällig quattro <33 sen följde jag me mamii och handla, eftersom att vi skulle köpa godis till på lördag då jag och sis ska sova över hos tilde ♥
Smata jag och eme tänkte naturligtvis på att tilde inte tål mjölk och ägg (och nt det mesta annat heller =/) så vi var nogranna med att lägga chokladen i skilda påsar ;)
Vi har iaf köpt mktmkt gooodis och vi ska även ta me chips :D:D onyttigt. Älskar´t ♥

Ikväll har jag faktiskt lyckats plugga fysik! ;o jag brukar skjuta upp det men inte i kväll nej :)) fast jag pluggade inte så jääättemkt, men iaf tillräckkligt :P
¨
jag är såå trött just nu :(( ska lägga mig nu ;) så fort jag skrivit klart detta inlägg :))))))
jag har nog inte så mkt mer att säga...hejdååååå :)

 p.s. tack alice <33 det var otroligt snällt...hon behövde det stödet och hon mår bättre nu när hon vet att hon har någon mer att luta sg mot <3333 jag är en självklarthet, jag har ett ansvar, men du som inte egetligen har det och ändå ställer upp; det säger en hel del om din underbara personlighet :)) <33 d.s.


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-22 @ 19:46:51
URL: http://bllezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0