rosen

F Ö R L ÅT!!

men hörrni! jag går i nian och jag har såå sjuukt mkt att göra och tänka på :((

jag tackade nej till att gåpå bio igår och satt i FYRA timmar och pluggade NO-ämnen samt plockade ut diskmaskinen och hämtade ved och hittade en leksak till quattro :P
jaa....idag blire att sova över hos tilde :D det är faktiskt första gången jag sover över hos henne, för förut bodde vi ju på samma "gård" altså typ tre dörrar i från varandra så det var ju onödigt och när vi flyttade hit så brukar hon alltid sova över hos oss av nån anledning? tilde du har lite att förklara för mig ..... nejdå XD


anyway det jag vill komma fram till är : förlåt för att min blogg suger men vafan det skadar inte att läsa eller hur?

btw jag har gjort mitt gymnasieval! eller jag ska anmäla det nu! det blev R O S E N D A L :D i andra hand tar jag skrapan :D:D

men nu ska jag anmäla mitt val på den hemsida där man gör det...måste bara leta fram pappret med instruktioner först :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0