Perfectly lonely

Min nya design behöver lite mer fixande men jag orkar inte mer idag ... min feber har inte gått över för jag har huvudvärk, nyser, är täppt i näsan och känner mig alltför varm och ögonen svider...men inte av trötthet :/

Jag vill faktiskt inte vara sjuk imorgon...alltså jag är hellre i skolan och blir upplyft på skåp än hemma och tråkar:(
Jag menar visst det låter väl mysigt att ligga i sängen hela dagen, se på film och bara allmänt slappa? Ja det är jättemysigt, men inte när man är sjuk för då orkar man inte så på film för det gör ont i ögonen...sova? Funkar inte; näsan rinner och man hostar hela tiden. Slappa? Visst, jätteskönt när man har ont i huvudet -.-

Äh fan va bitter jag känner mig. piss dag har det vart idag och jag har bara vart lessen hela tiden. Av flera anledningar som bara angår mig och som jag inte skriver här för att jag skiter i att jag borde vara ärlig i bloggen.

Nä...nu får det räcka....jag tänker titta på tv ;) och jag tänker rycka upp mig.




hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0