goodnatt

jag vetatt jag inte har uppdaterat på ett tag nu, men jag har så mkt att göra och tänka på och så mkt att vara lessen och glad för...jag hinner inte att uppdatera varje dag :(( tyvärr :(

jag har fysikprov på fredag och nåt kemiförhör på tordag som jag inte fattar nånting av, jag har bekräftat min gymnasieansökan (rosendal första hand, lundellska andra hand) och tränat, legat på spikmattan, dushat mm mm

helgen m tilde var underbar! shiit vad jag skratta hahahah, trodde verkligen inte att det var fysiskt möjligt att göra dte och jag fick svårt att andas och fick ont i magen till slut...hahah tårar i ögonen. ska försöka lägga upp nån video som vi gjorde...vissa är liite för pinsamma för att lägga upp. t.ex. när jag var tvungen att hitta på en egen dans och döpa den...hahahahahahha dansen vart nt särskilt bra och jag tänker defenetivt inte lägga upp den på bloggen ;)
jag döpte den till ROOHHMPAA!! haahah sean banan, vi har en liten inside grej om det där XD

äh nu orkar jag inte skriva mera, godnatt sötisar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0