jaaa....jag vet :((( över en vecka :( men tro mig snälla! jag har haft fullt upp! jag hade faktiskt fysikprov i går och det gick skiitbra! det var superlätt men jag önska att jag hade vetat att det skulle vara lätt för jag plugga så sjuukt mkt och sen vart jag jääättetrött igår. fast jag träffade bolala ♥ det var ruulligt <3 men sen när hon åkte komma jag plötslit på en hemsk sak! jag har carmina burana rep från kl. 10.00-12.30 på lördagsmorgonen :´(
"fuck",  tänkte jag då. omg det var så hemskt! för jag var jättetrött hela repet hade sjuukt ont i huvudet och det gjorde så ont i halsen att det knappt gick att svälja :(( men jag klarade mig igenom repet och blev hämtat av mamii ♥ tyvärr så var jag tvungen att vänta en stund på att mitt ipodbatteri skulle ladda lite så jag kunde lyssna på musik. men halv två...då låg jag i min säng och lyssna på  musik och drack juice och efter ca en halvtimme stängde jag av ipoden och sov...och sov...till klockab fem x) och det tar inte slut där! nej för när jag vaknar så känns mitt huvud svullet och jag har ont i ryggen :( men jag går upp och äter lite asch (persisk soppa yumm) och tittar på tv och det är först då jag inser att jag är fortfarande trött! hahah...det är ironskt XD jag menar just just nu är jag dötrött ... helt sjukt.
ja, ni kanske har räknat ut vid det här laget att jag har feber :(( bajs på det.

jag hoppas bara att jag blir frisk till på onsdag då jag ska till romme med klassen och åka skidor! :D det är så himla kul :)))

fast på måndag kan jag gott vara sjuk för då har vi matte och förutom att det är tråkigt så har elias (och resten av killarna) klargjort att på ett eller annat sätt så ska dem lyfta upp mig på skåpen. vill ni veta varför? ja det vill jag också. jag antar att det är för att jag är kortast i klassen och vad skulle då vara mer roligt än att lyfta den kortaste i klassen på skåpen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0