;)

förlåt för ingen uppdatering idag!! inflyttningsfesten igår va ok, men jag blev skiittrött runt elva? helt konstigt eftersom att jag vaknade runt tolv på morgonen den dagen ;s anyway, så kom vi hem vi 1 och sen somnade jag bums :))

idag kom världens bästa tilde hit och vi hade superkul som alltid :D <33 ska lägga upp en video senare av tilde och emes final av "hej knäckt" :P jag garva så jag fick ont i magen xD fast det hörs inte i videon ;)
imorrn är det måndag och det är väldigt konstigt för jag längtar till skolan :o! haha, jag vet inte ens vrf xD

btw om nån vill hitta på nåt i veckan (nt helgen), smsa mig :P comviq :D äntttligeeen ;)


Kommentarer
Postat av: ilsa

fin blogg =)

2010-01-19 @ 18:06:54
URL: http://ilsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0