8/1-10

hej sry att jag inte uppdaterat :/

igor var vi i marina mall och shiiit va killarna glodde! herregu, dt va en kille som ville lara kenna min syrra och nan annan som forsokte florta me oss bada och nar vi ot mat so var det non arab som kanske var liite eldre an mig som seriost stirrade non-stop pa mig och det var flera bilar som stannade for mig och sis :))) alskar detta land har vogar killarna iaf komma fram till en i sverige ska alla va so jevla blyga :( i iran blir man oxo stalkad av killar vilket ar fett kul ;))) och pa kreeeetaa! dar fick min blinkningar och killar efter sej overallt x) det var ett geng som seriost foljde efter bolala anda till hotellet haha...fast hon hade faktskt skrikit : I LOVE YOU! till dom pa skoj och da trodde dom vel att hon var intresserad...fast dom borde ha fattat att hon inte var det nar vi sagt att hon har en kille 500 ganger till dom -.-
annyyyway: jag dissar sveriges killar (iaf dom flesta) och jag hissar iran, amerika, dubai. abu dabhi osv. for modiga och roliga killar :))
han killen som forsokte florta me mig och eme va fett rolig; min kusin holl pa att fa ansiktsmalning och vi stod dar och do ville han ha var uppmarksamhet sa han ba> Can i get a facepainting too?
och tjejn som mala ba: no its just for kids
killa: why is everything for kids? fine then ill just have t do it myself..
jag kunde saklart inte lata bli att le mot honom, han var ju rolig och han lat hur serios som helst xD det var ju dumt att le eftersom han antagligen trodde att jag var intresserad och sen kom och florta, men whatever.

detta maste va lengsta uppdateingen pa lange va? haha, jaja jag ska bli bettre i promise ;)
forresten snart ska jag ga ochs e AVATAR :D:D har velat se den skiitlange!  visste ni att dom borja spela in den for 8 ar sen????? :O
anledningen til att jag ska se den so sent ar att biljetterne till den tuidigare visningen var slutsalda sa det blir att se den kl. 11.45 och den lar inte ta slut farren typ halv tva x)) aja, vad gor det? bara kul tkr jag :))

byebye / yaasmin <33

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

gud vilken jul-mysig blogg



Hejsan :) Jag är med i en fototävling inne hos http://vardagslyckan.blogg.se och jag skulle uppskatta om du ville rösta på mig genom att välja mitt namn i omröstningen som finns i menyn // Ida



Det vore guld värt!

Kram

2010-01-08 @ 20:27:01
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

Skriv gärna vad du tycker, men kom ihåg att jag granskar kommentarer innan de publiceras och sårande, dumma och/eller liknande kommentarer kommer inte att publiceras. Jag kan också se ditt IP-nummer och kommer att blockera detta om jag får sårande kommentarer.

2010-01-08 @ 20:27:11
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: panthea

jag såg den idag ;D



DEN E SKIIIT BRA!

2010-01-08 @ 22:17:46
URL: http://likeafairy.blogg.se/
Postat av: mersiha

aha ska ut snart :D:D allt bra med dig då

2010-01-09 @ 13:36:39
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0