31/1-10

godmoorron :)))

tro inte att jag vaknade nyss, för jag har vart vaken seen....elva x)
idag så ska jag försöka skriva lite på projektet, jobba matte och träna. Det sistnämnda strök mamii över för hon tycker tydligen att pga att jag hade feber igår så är det inte bra att träna´:(( jag hade ville faktiskt göra det idag..har ätit waay to much chips i helgen och sist jag träna var i torsdags, men så skulle jag ha tränat igår men då blev jag sjuk och nu kan jag inte heller träna =/

vet ni vad jag just kom på? jag kommer att sakna min klass skiitmkt när jag slutar nian :( jag har liksom vant mij vid skolan, stämingen, vår inte så normala klass och jaa helt enkelt allt.
äh nu ska jag inte sörja mer detär ju ågra månader kvar tills vi skiljs åt och om alla som har sökt till rosendal i första hand från min klass kommer in så behöver jag ju inte ta farväl från alla :)))
och snart är det dags för niornas bal ;) eller ja i typ maj XD jag lääängtar :)) alltså  jag är ju inte säker på att jag kommer bli bjuden för den jag visste skulle bjuda mig (fråga mig nt hur jag vet, hemlig källa) tror jag inte kommer bjuda mig för det är inget mellan oss...längre -.-
meen....man vet aldrig. Eller vad gäller den personen är jag säker på vem han kommer att bjuda...alltså enligt mig. Och det är inte jag. Vilket jag är lite glad för? Konstigt.
Men som sagt det finns ju fler snyggingar :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack :) Din va med grymt fin!

2010-01-31 @ 13:29:24
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0