<3

hej :)
idag aker jag hem. jag vill aka men samtidigt inte. jag har saknat alla sa mkt. vissa mer an andra :P men anda so orkar jag nt komma tbx till verkligheten :/
vet ni idag fick jag nog en av dom sotaste mejl jag nonsin fatt av ryan <33 supergulligt. tanker saklart inte lagga ut det eftersom att han kanske nt vill att alla ska se vad han skrivit till mig personligen. jag tycker inte om att hanga ut folk pa det sattet.
anyyyway sa skrev han bland annat att han kollar min blogg typ tusen ggr per dag (oversetter den till engelska) och det stammer ju ganska bra med alla sidvisningar jag far xD och han sa att han bryr sig mer om mej an om not annat och att han har svart att beskriva hur mkt han alskar mig och att han verkligen behover traffa mig <3333
jag kanner mig so lycklig som har hnm i mitt liv. aven om han ar langre bort an jag ill -.- men nar jag fyllt 18 da tanker jag aka till canada (jag far typ nt aka dit som utbytesstudent?) och canada ar det anda stallet jag skulle vela aka till som utbytesstudent ;) men jag tanker gora det do, far do ar ja vuxen och ingen kan bestemma vad jag ska och inte ska gora. vid det  laget har jag sparat ihop tillrackligt med pengar for att kunna aka dit :D (jag har typ 6000-7000 pa mitt och sis konto just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0