8/2-10

Shulululu :-)

Min dag har faktiskt varit ganska ointressant haha.
   Har just skrivit färdigt biologin. Imorgon blire sovmorgon till 9.30 :D Det var söta Ana och Ingrid som såg till att vi skulle få sovmorgon från historian imorrn eftersom att vi har nationella efter det :-( Orkar inte med nationella i svenska...alltså jag har alltid vart bra på svenska och det är inget jag oroar mig för till skillnad från matten.
   I alla fall får vi bara några sidor att läsa på i historian för att kompensera sovmorgonen ;-) Fett värt.

Ja... nu ska jg nog sätta igång med matten och kemin... om jag orkar :P Ska nog spela lite piano först :P Måste stänga ut det hemska ljudet av mammas musik: Kent. Det är fan inte musik. Eller jo kanske... lite grann... men den är jättedålig iaf. Så är det bara.

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kent är brilliant. Inget annat.

2010-02-08 @ 20:46:00
URL: http://thymre.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Aa... fast du vet att kent är ett band, och inte en person va,hahahh...

2010-02-09 @ 22:42:06
URL: http://thymre.blogg.se/
Postat av: alice

jag såg också till så att det skulle bli sovmorgon! XD <3

2010-02-18 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0