säger och gör

Hej.
Jag har tränat, duschat, ska skriva nu på mitt projekt. Jag vill verkligen lyckas! Jag vill kunna gå förbi en bokaffär och se min bok i skyltfönstret, jag vill kunna låna min egen bok på bibblan :D Ni kanske inte förstår hur mycket det betyder för mig, jag förväntar mig inte att ni ska göra det!
Ville bara få det sagt så att ni inte tror att jag är en liten fjant som säger men aldrig gör...jag har velat bli författarinna sen jag var sju och vann en skrivartävling på Alla Barns Dag. Jag kommer verkligen ihåg den dagen och att jag tänkte : "Det här är vad jag vill göra - skriva."  Kanske lite vuxna ord för en sjuåring, men jag var faktiskt väldigt mogen för min ålder...läste böcker för tonåringar och när jag blev tonåring läste jag mest vuxenböcker. Nu läser jag både och ;-)


Kommentarer
Postat av: michelle

svar: precis ;)

2010-02-07 @ 21:03:11
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0