NÖRDSTÄMPLAD?



Den nördstämplade tidningen Illustrerad Vetenskap är min favorittidning! Visst, kalla mig nörd men jag bryr mig inte! Det är faktiskt en väldigt intressant tidning och man får veta jättemycket nya saker...till exempel sitter jag med det nyaste exemplaret här och det står bl.a. om en ny kamera från nikon som tydligen har en inbyggd projektor, så man kan visa sina bilder och filmer med bra kvalite utan att behöva koppla till någon tv. Det är faktiskt sant och inget jag hittar på :)

Anyway, tänkte bara påpeka att istället för att läsa en massa skvallertidningar där inte ens 20% är baserat på riktig sanning och äkta fakta från personerna själva. Eller istället har dem gjort en intervju och gjort egna tolkningar och redigerat bilderna för att få till den vinkel på storyn som lockar flest läsare. Är man verkligen så lätturad?



btw: jag säger inte att ALLT är falskt, för det finns säkert delar som är sanna...vääldigt små delar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0