Mysdag med papii och sis♥

Idag har vart en ganska mysig dag faktiskt :) Eller den började med att bilen inte ville starta så vi (pappa, jag och eme) drog till OKQ8 (som ligger ganska nära oss) och fixade startkablar och sen fick vi hjälp av våra snälla grannar att få igång bilen. Sen åkte vi till Bauhaus och köpte färg (vi ska måla emes skrivbord...det blev en lila/grå färg), sen åkte vi till IKEA och köpte krokar för halsdukar och sånt, sen åkte vi till Gränby centrum där vi köpte ett pannband till mig (till när vi åker skidor) och sen fikade vi och sen köpte vi en ipodhögtalare och ipodhörlurar eftersom att mina och emes var typ sämst kvalité :/ Supergulligt av pappa iaf. Det var ganska kul för vi var inne på teknikmagasinet och höll på kolla på ipodhögtalare och så såg vi en ganska bra för typ 700 kr och sen såg vi en för 1500 som var mkt bättre.

Jag och eme: "Jamen, vi tar väl den för 700..."

Pappa: "Nej vi tar den för 1500...ni tycker ju om musik, då måste ni ju kunna lyssna på den ordentligt!"

Haha, det är sååå likt pappa att säga så♥

Iaf här kommer lite bilder iaf.


Mitt och emes fika :) Eme skulle såklart ha exakt likadant fika som jag, men när jag valde capuccino och hon också valde det lärde hon sig en liten läxa :P Capuccino var tydligen inte gott. Haha ;-)

                FÖRE                                       EFTER
 



Hahaha bjuder på den :P (jag åt inte den där stora biten...jag mådde typ illa vid det laget och var alldeles för fnittrig av allt socker)



Ipodhögtalaren (fast med emes ipod i).



Mina nya ipodhörlurar och mitt pannband ;-) Vad tycks? 




         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0