I love my brother & that´s a fact!♥

Gomorron ;) Eller snarare godeftermiddag. Jag har faktiskt varit vaken sen halv elva , men jag har mest spelat piano, lyssnat på musik, ätit frukost och pratat om vad vi ska hitta på idag med papiii♥ Vi kom överens om att åka till gränby centrum och fika lite och shoppa lite (tro det eller ej, men min pappa tkr typ om det?). Planerna för imorrn får ni veta då ;-)

Igår kollade jag och eme på nå film jag inte ens visste att vi hade hemma. Den hette The Hoax (bluffen) och handlade om nån författare vars böcker inte blir publicerade så han hittar på att han har fått ensamrätten till att skriva Howard Hughes självbiografi och då lurar han alla och snart typ börjar han bli psykiskt skadad för att han ljuger så mkt för alla. I slutet får dem reda på att det var en lögn (jag utgår från att ni inte tänker se filmen och förstör därmed inte slutet). Filmen var baserad på verkliga händelser och han den där killen som skrev "självbiografin" vill tydligen förfarande ge ut den fast han vet att alla vet att det är en bluff. Jag tkr filmen var ok. ♥♥/5

Haah hittade även denna bild på google, tyckte den var så söt (tänkte på ryan så klart♥):







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0