hehe

Hej :) snart ska jag dra till skolan, är (tack och lov) ganska frisk...frisk nog iaf.

Jag tog bort mitt tidigare inlägg eftersom att jag själv tycker att jag svor alldeles för mkt. Jag tror att jag blev så arg därför att jag var sjuk och extremt trött och på allmänt "tråk-söndags"-humör.

Men iaf tänkte jag bara tala om att från och med nu kommer jag inte att publucera några anonyma kommentarer what so ever, och jag tänker inte heller svara på dem. Kom ihåg att hittepå namn räknas som anonymt ...och om ni har en blogg; fyll i bloggadressen snälla :)

Nej nu måste jag nästan gå ;)

                        kram / yasmin




dagens outfit ;) eller mer facelook x)
jag har ett par jeans till om ni undrar :P

tröja: gina
skärp: H&M (kom tsm med en kjol)
jeans: lindex


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Åhh vad söt du var på bilden :) <3

2010-02-02 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0