feelix

Nu har jag tränat, duschat och ätit äppelpaj&glass och tittat på "How I Met Your Mother" :D Bääästa serien ;-)

Förresten ni har väl sett den där Felix reklamen?? Den där "...going faster than a roller coaster..." och så är det där med vardagen och typ killen som ser en kronhjort och lalala... älskar den, den är såå mysig :D

Btw, min pappa ska skaffa en tatuering (han är 43) på ena axeln som ska föreställa en fågel fenix (som symboliserar evighet och återfördelse...och som även var min idé), med mina och sis initialer på ♥ Hahha, han var så roolig, för egentligen hade han tänkt göra en ganska liten tatuering och så går han till det där tatuerar stället 13 eller vad det nu än heter, och killen där sa att alla som gjort en liten tatuering på axeln har blivit missnöjda och att han borde göra en ganska stor som täcker hela axeln :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0