;D

MEN KOMMENTERA DÅ! ;D

ärligt talat nästan varje gång jag går in på en blogg (kompisars eller storbloggare eller random bloggar) så försöker jag verkligen lämna en kommentar. Det är verkligen inte särskilt svårt att bara trycka in några ord och trycka på skicka-knappen!

Kom dock ihåg att ge kritik på ett sjysst sätt och (som sagt) INTE anonymt! Stå upp för din åsikt ;)



yasmin och drömbilen ♥



egopic :P



linda som fyllde år igår :)) tyvärr på min sorgedag :'(



daisy :))



érika vägrade vara med på bild (den vita mössan XD), så hennes kille - daniel - bestämde sig för att agera modell samt göra reklam för chokladmjölken "pucko".

Så det var lite random bilder som jag bara kände för att lägga upp ;)

                       pussisar / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0