7/2-10

Hejhej :)

Jag ska som vanligt börja inlägget med : Idag har jag...
Nej vet ni vad idag får ni inte veta vad jag har gjort för jag tänker skriv om något annat :)

Jaha, vad kan man berätta då? Ni vet ju redan det mesta...inte allt såklart, lite privatliv måste man väl få ha :P
Jag kan berätta att sis och min blogg är i princip klar, men vi måste fixa en header och lite kategorier. Sen kommer jag att ge ut bloggadressen och då får ni allt ta och läsa vår blogg!
Min egen blogg vet jag inte riktigt vad jag ska göra med...funderar på att lösenordsskydda den och ha den som en personlig dagbok men då kanske ni blir ledsna...eller?

Haha vet ni vad, jag uppdaterar sen när jag hittat på något kul att skriva om ;-) Det låter väl bra?



Lilla gubben <33 
             

Kommentarer
Postat av: Panthea (:

Näe gör inge lösenord ;)



Oj har ni inte skottat snön?

2010-02-07 @ 17:57:59
URL: http://likeafairy.blogg.se/
Postat av: isabella

tack :D

snygg blogg :)

2010-02-07 @ 18:53:52
URL: http://brunettbellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0