24/2-10

Hejhej :)

Idag kommer det att bli väldigt dålig uppdatering eftersom att jag ska vara med tekoppen och bolala idag :D Världens finaste tjejer ♥ Både på insidan och utsidan ;-)

I vilket fall så ska dem komma om typ 45 min eller nåt, så jag roar mig med att läsa bloggar och försöker vänja mig vid kort hår. Alltså det är grymt irriterande! Jag har inte så jättekort hår, men nu kan jag inte ha samma frisyrer som jag brukade och det burrar upp sig mycket mer efter att jag dushat, så jag måste platta det oftare :/
Åh...stor diss på det, säger jag bara. Hm. Det är väl bara att ha tålamod och vänta på att det växer ut igen. Vilket i och för sig är lättare sagtän gjort då jag - utan tvekan - har sämst tålamod.
Ni vet när man är på Mcdonalds eller nåt annat snabbmatsställe? Och så har man beställt och så står man där och väntar på att få sin mat så kan inte jag låta bli att tänka "Det här är fan inget snabbmatsställe; då skulle det inte ta sån j*vla tid innan maten kommer!"
Onödigt konstaterande men bara för att understryka hur otroligt korkad jag blir när jag måste vänta. Vilket innebär att mina betyg kommer att sjunka pga väntan på håret. Haha, undrar hur jag skulle kunna förklara det för mamii och papii.

"Jag har så dåligt tålamod att jag blir korkad så i själva verket är det DITT fel pappa att mina betyg sjunker, eftersom att det var DU som klippte mig!"

Haha...ja, det skulle antagligen inte funka. Det är väl bara att hålla ut :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Tack detsamma:)

2010-02-24 @ 15:00:17
URL: http://hannsiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0