18/2-10

Hejhej :)


Matteprovet idag gick helt ok, jag är riktigt nöjd...kanske inte MVG, men VG iaf :D:D
Vi kollade äve på 6ornas usikal idag som inte hade nån direkt handling, men jätteduktiga solister ... tyvärr ägde vår musikal i 6an deras :D 

Nu ska jag faktiskt sätta igång med spanskan och fixa tekniken, men det lär gå ganska fort ...snart är det sportlov!! :D:D Åh...så skööönt, är så himla trött på allt plugg och skolan i största allmänhet. Det måste väl ni också va vid det här laget, jag har ju inte så mkt annat skriva om som jag faktiskt kan skriva ut i bloggen ;-) Det är faktiskt helt otroligt hur mkt som händer i mitt liv som jag inte skriver i bloggen. Hahha det där lät som ett PR-trick, men det är det inte. Jag bryr mig inte om hur många läsare jag har, huvudsaken är att jag får skriva av mig ibland eftersom att jag älskar att skriva :D Det är ju trots allt min dröm att bli en författarinna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0