16/2-10

Oj, oj, oj. Här har det inte uppdaterats på ett tag eller hur? Haha...men snart kommer det att bli myycket mer skrivande, men i övermorron har jag matteprov och jag är jättestressad till det, för jag vill verkligen få bra på det så jag har pluggat skitmkt de senate dagarna *pust*. Är så sjukt trött...ska faktiskt lägga mig snart - känner mig helt död. Bildligt talat altså :P

Idag var vi med klassen och såg en teater som var inspirerad av sture-mordet (ni vet det där i sommras med ett 16årigt par som dödade en annan tyå 16-åring osv.). Teatern var verkligen jäättebra, och dem spelade sjukt bra. Hade faktiskt inte såå höga förväntingar eftersom att sist jag var på teater där så var det om Carl von Linné och den sög x)
I alla fall så hade jag också tandläkartid idag klockan halv två vilket innebar att jag fick gå ca 20 min tidigare från engelskan och slippa biologin och därmed sluta skolan typ två ;) Vi hade kompledigt från musiken p.g.a. konserten :)
Vet ni en sak jag har tänkt på? Nej klart ni inte vet, så det ska jag tala om för er:
Ni vet när bloggare inleder ett inlägg med att skriva "Heej bloggen" med x antal e:n och två utropstecken? Ja, det är ju inte logiskt alls! För en blogg är ju ett subjekt (ett föremål) och man säger inte hej till subjekt eller hur? När jag kommer hem från skolan eller var jag nu än har varit så säger väl inte jag : "Hej huset!" , jag hälsar ju på Quattro. Min poäng är (ja, jag har en sådan också) att det är helt ologiskt att skriva "hej bloggen" och att man bara borde säga "hej, alla läsare" eller nåt i den stilen.
Nu har ni fått en liten trip i min vridna skalle :P Hoppas att ni inte tycker att jag är alltför knäpp nu även om jag är det.



Kommentarer
Postat av: Panthea

Hahah läste typ till Carl Von Linne...



GÖR INTE SÅ LÅNGA INLÄGG! XD

2010-02-17 @ 17:22:23
URL: http://myrulesmylife.blogg.se/
Postat av: emepeme <3

Du är inte knäpp syrran min. Älskar dej :)<3

2010-02-18 @ 16:34:51
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0