Back In The Days

Har just hijackat pappas laptop. Egentligen föredrar jag stationera eftersom att dem - tro det eller ej - krånglar mindre. Men det är bara jag.
Men nu när jag (om än tillfälligt) har tagit över laptopen så tänkte jag passa på att lägga upp ganska gamla bilder på mig som bara finns på denna dator. Och hos alla mina släktingar världen över. Visst är det kul hur gamla bilder på en själv finns i x antal hus i y antal städer? (INTE DET MINSTA)
Skulle tippa på två-tre år sen?
Man måste bara älska mina glasögon haha!
En tolv(tretton?!) årig tös på Halloweenfest.
Avrundar det hela med denna fina bild på en elva-årig Yasmin på någon klassfest tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0