Julaftonsoutfit och presenter

Har inte riktigt varit på blogghumör och är inte det nu heller. Anledningen till att jag uppdaterar är att jag 1. tvingar mig själv och 2. vill försäkra er om att jag är levande och mår bra.
Så. Julklapparna orkar jag defenitivt inte ta kort på men jag fick bla. Gossip Girl box 1a säsongen och som jag numera är besatt av, pengar, bodyshop grejer såsom hudkräm, presentkort på Gina, 75$ på amazon (tänker köpa en locktång för en del av pengarna), kläder, ring och doftljus hållare samt doftljus från Indiska. Allt som allt är jag väldigt nöjd och glad över alla fina presenter.
Jag har använt presentkorten på Gina nu när det är mellandagsrea ;)
Här är bilder av min julaftonsoutfit :
Jag hade lockat håret
Mina skor (eller min sko). Det ser kanske inte så ut men de var riktigt bekväma att gå i ;)
Jag hade tagit kort av min julaftonsklänning på min jag råkade radera bilden när jag skulle ladda in den i datorn så ni får nöja er med den ocensurerade bilden från provrummet.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0