Inga klassiker här inte

Ledig imorgon. Fattar ni hur chill det är?? Jag tror nästan inte det!
Förresten kom jag ganska spontant på att jag borde cykla till centrum och hyra film till ikväll så då gjorde jag det.
Morgondagen innefattar att åka ner på stan, kolla på musikshow på Grand och försöka hitta något fint till julafton och kanske nyår.
Det där lät som ett klassiskt blogginlägg och av är det egentligen för fel med det? Alla gillar klassiker. Utom jag då. Har alltid haft svårt för det där med klassiker alltså. Spelar ingen roll vad det gäller; glass, film, böcker you name it!

Nej, nu är det nog hög tid att poppa popcorn och sätta på filmen!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0