Förlåtelse, förståelse

Alla dessa ursäkter. Var gång jag skriver ett inlägg ber jag om förlåtelse, förståelse. Fast egentligen menar jag det inte. Jag är inte uppriktigt sagt ledsen för att jag inte skrivit ett inlägg. Kanske tanken finns i bakhuvudet i en minut eller två. Men inte längre än så och därför borde inte ni heller bry er.
Det gör ni säkert inte.
Men om det nu är så, bry er inte om någon som inte bryr sig om er. Det är slöseri med tid, tro mig.
Smart tjej. Istället för att marknadsföra min blogg och säga hur bra den er, ber jag er att vänligen strunta i den eftersom att den är totalt onödig.
Låt oss kalla det omvänd psykologi istället för dumhet, ok?
En bra nästan jävligt bra låt:

P.S. Kollade nyss statistiken och såg att jag har fler läsare när jag inte uppdaterar. Hur ska jag tolka detta? D.S.

P.P.S. Jag vet hur jag ska tolka det, det var en retorisk fråga. D.D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0