Dagen vi alla har väntat på

Hela morgonen har jag beklagat mig på alla dessa "God Jul" uppdateringar på facebook. Jag blir irriterad på folk som inte kan stava Merry Christmas rätt eller tycker att det är roligt att skriva samma sak som trehundra andra personer redan skrivit. Jo, tack jag vet att det är Julafton, jag är mycket medveten om det så jag behöver inte sjuhundra inbjudningar till event om huruvida jag ska fira jul eller inte.
Men det värsta av allt är att jag vill också skriva God Jul på facebook. Men nu har jag sagt att jag tycker det är onödigt, så då blir det jobbigt om jag skriver det. Men. Jag sa inget om bloggar. Så därför:

(glad tjej eller?)

Kommentarer
Postat av: adam

kul att du klagar på andra som stavar fel ;), "huruvida" inte "vida"

2010-12-25 @ 01:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0