Småungar är energislukare

Salam :)

Vaknade nyss och hade panik efter att ha drömt att en skitstor äcklig insekt flög omkring mig och försökte sätta sig på mitt ansikte och jag kunde inte se den bara höra något som låter som en geting men waaay bigger.
Haha, det mina vänner är en typisk yasmin-dröm.

Kom också på att gymnasiet börjar nästa vecka. Känner mig redan en aning pirrig, men det är bara för att jag inte vet vad jag ska vänta mig.
Om jag känner mig själv rätt kommer jag byta frisyr ett x antal gånger och outfit också på morgonen första dagen, haha.

Puss på rumpan ♥

P.S. Funderar på att förlänga håret, är så trött på mitt medellånga och jag avskyr att ha medellångt hår. Men är det någon som har gjort det och vet om det är bra och värt pengarna? 


Sliten tjej på Gottsundabadet igår. 
 

Kommentarer
Postat av: michelle

åå vad det skulle va gott med en daimstrut, hihi ;)

2010-08-11 @ 14:53:49
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: agnes

det beror på vilken sorts hårfärlängning du vill göra!

De hos frisörerna är rätt dyra fakiskt, jag har kollat runt lite för jag är också är sugen på att skaffa!

Men gå in på olika hemsidor på nätet ! :)

2010-08-11 @ 21:15:17
URL: http://whereslaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0