RUN !

Förlåt, förlåt. Vet att jag borde vara bättre på att updatera.

Idag började min första dag på Lundellska och jag trivs bättre än jag kunnat drömma om. Min nya klass är helt enkelt perfekt! Haha, lät lite ja dramatiskt kanske, men jag är iallafall jätteglad att jag äntligen hamnade rätt.
Som Èrika sa : "Du är inget Kattebarn Yasmin, du är ett Skrapanbarn, det är där du hör hemma." ♥
(jag tänkte ju byta till Katte utifall att denna klass också skulle vara sämst).

Idag har jag vart en sväng på Ikea och ätit lite på Max och kollat på Date Night som var skitbra. Jag har inte kunnat träna eftersom att jag tydligen inte är helt frisk än -.- Börjar bli rastlös alltså, vill ju springa!
Okej jag märker att detta inlägg är otroligt intressant så jag avslutar det.



Sist jag tränade haha känns som evigheter sen. Ja där har ni min träningsoutfit om någon är intresserad.. 

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0