Onödig info

Haha, hade just spelat in en vlog till er men sen märkte jag att jag filmat snett (smart som jag är) och när jag spelade in nästa blev den way too lång och när jag skulle spela in den tredje tog batteriet slut. Lyckat right?

Men det roliga var att först tänkte jag ladda upp den som blev sne, men när jag skulle ladda upp den på videofy så står det ju : LADDA UPP EN VIDEOFIL och jag läste fel så jag läste : LADDA UPP EN PEDOFIL.
Jag ba vafan är det här haha?

Sen såg jag att jag läst fel och raderade bilden av pedofilen jag tänkte ladda upp. Haha, nejdå. Men sen så struntade jag i att ladda upp klippet för det var för jobbigt att titta på. Läsfelet bildade ett trauma hos mig så jag vågar inte ladda upp klipp på videofy längre.
Haha.
Jag är så rolig.


Puzzzzz (alltså jag somnade..fattar ni?!)



MUCKA'RU?!!!!

(Emelin ser ut som Khadidja i bakgrunden haha)


Kommentarer
Postat av: Emelin♥

Hahah fuck you , ja det gör jag xd

2010-08-20 @ 20:54:29
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0