Ni vet när man egentligen bara vill säga hej?

Godmorgon :)


Tänkte börja med att informera er om att om ni vill ha mer av min seriösa tanke sida så får ni gå in på www.yasmins.devote.se för det är där jag skriver det mesta av mina funderingar som inte kommer upp här.

Själv tycker jag att jag lyckas formulera mig som jag vill ganska bra. Alltså fått ur mig det jag velat säga.

Om några timmar ska jag till Alice på knytfika och efter det ska jag snacka med Ryan i telefon i x antal timmar. Älskar våra långa skruvade samtal ♥

Men ni får ha det gött så slänger jag upp dagens outfit senare när jag satt på mig den haha.

Puss på rumpan ♥


(FETT TRÅKIGT INLÄGG MEN MAN MÅSTE JU SÄGA HEJ IALLAFALL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0