Långt jättetråkigt inlägg, läs endast om ni inte har något annat för er

Tja!

Blir inge långt inlägg det här alltså, ska nämligen dra till Knivsta på tjejkväll med Anna, Ester, Julia och Elvira. Vet inte om det blir fler , men det blir nog superkul!

Egentligen skulle jag ha gått på bio med Erik, Lovisa, Victoria, Erra, Erras kompis och typ alla andra som hade lust att hänga på. Vi tänkte se Inception men det var nästan helt fullt så vi struntade i det och bestämde oss för att gå nån annan gång :)

Så någon bra update blir det inte ikväll..Men jag antar att dem flesta ska gå på sweet sixteen och inte har tid med bloggläsning iallafall! Tänkte faktiskt gå dit, men jag känner på mig att det kommer att bli fjortisfest med en massa 95:or så nej tack till det! 

Men nu ska jag nog ta och kolla lite tågtider och börja göra mig iordning.

Puss på rumpan ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0