Google

Salaaaaaaaaaam! (äkta Iranier)
Over hyper happy. Haha, nej snarare över hyper trevlig.
Vilket skulle vara skönt att få uppleva oftare nuförtiden...

Har nyligen upptäckt en fantastisk sångerska Tori Amos. Gissa hur? Google. Haha. Det är min metod när jag vill ha tips på sångerskor/sångare: googla det. Det är förresten min lösning på det mesta. Mår du dåligt? Googla hur man bli på bättre humör. Tråkigt? Googla saker att göra. And so on.

Vill ni veta en sak som jag har lyckats med (DET ÄR KLART ATT NI VILL)? 

Jag har glömt bort mitt lösen till admin användaren på datorn. Hilarious eller hur (sarkasm på högsta nivå)?
Om någon kan hjälpa mig så får ni gärna kommentera! 

Nu ska jag käka lunch och sen dra till Gottsunda badet med kussarna ♥

 
Tori Amos - Silent all this years


Bild från Capri, Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0