Bilderna från the gathering hos Alice ♥



Michelle är kattig (på båda sätten haha)



Klara, Erika och Michelle



Alice posar till och med när hon kastar frisbee haha!



Alice och Michelle



"Jag älskar dig", sa Yasmin



"Say whaaaaaat?!"

 

Söta Jennifer



Jag (lite oförberedd)



Sunni och Filippa roade sig med min mobil



Som sagt...roade sig



Linda ♥



Topmodell nästa, Èrika?



Småprat på studmattan



Båda ser lite muppiga ut på denna bild, men jag älskar't!







Haha Filippa...



Tack Alice så mycket för den braiga iden haha ♥ Du kommer ha det super i USA!

Smart som jag är glömde jag ta kort på det storslagna fikat! Glömde totalt bort mobilen hehe..
Men nuni ska jag nog lägga mig och läsa lite i Snabba Cash och sen försöka sova. Imorgon börjar jag inte förrän 12.50 haha.

Puss på rumpan ♥

Kommentarer
Postat av: alice

Underbaara bilder!!! <3

2010-08-23 @ 09:44:26
URL: http://aliceiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0