13 April 2010

Åh förlåt för ingen uppdatering, men skolan har börjat och den kommer först! :/

Men idag har jag iaf jobbat matte, vart ute med Quattro, ätit choklad ♥ och lite andra småsaker ;)
Skoldagen har varit helt okej..inget speciellt faktiskt.
Nej nu räcker det med ointressant nonsens!

Jag saknar Ryan :'( Jag tänkte på honom extra mycket idag av någon anledning..? Vet inte, men längtan efter honom börjar bli outhärdlig..vad ska jag göra? Hah, patetisk jag är. Klarar jag inte mer än så här eller? Men det är snart två år sen...två år är en lång tid. 24 månader, 730 dagar, 104 veckor...som sagt, lång tid. Men jag ska klara det. Vi kommer ju träffas någon igen, och jag hoppas verkligen att det blir i år eller åtminstone nästa sommar...snälla?




Lilla sötisen ♥










Regina Spektor - Carbon Monoxide ♥ Mysig, konstig och vacker.



Ewan McGregor, Jacek Koman, Jose Feliciano - Kraftfull, ger rysningar, älskar den "raspiga rösten".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0